onsdag 6 april 2011

Hemlisbyte



Jag har varit med i ett hemlisbyte. Jag har sytt till en tjej och en annan har sytt till mig (åt barnen). I paketet ska det ingå en underdel, en överdel och en assesoar.


Jag hade jätteångest med vad jag skulle sy till min byteskompis som är jätteduktig på att sy och har sytt det mesta. Hon har inte bloggat om det jag skickat ännu så jag gör det inte heller om paketen inte hunnit fram.




Men i alla fall fick jag jättefina kläder till lillfis, en tunika, tajts och en söt väska. Som avsändaren trodde blev väskan populär!


Jag har inte varit så förtjust i aptyget när jag sett det på bloggar men live var det helt underbart. Tur att jag ska på symässa till helgen och se lite mer tyger irl.


Tack snälla idis & jag!!

1 kommentar:

  1. Hej!

    Vad roligt att du/ni tyckte om det! Jag har också varit tveksam till aptyget, men det är verkligen fint i verkligheten.

    Ha det gott!
    Annika

    SvaraRadera