torsdag 11 oktober 2012

Snurrklänning live!

Vi var många i fb-gruppen som undrade över tunikan "flow" från senaste ottobre (4/2012). Min dotter har blivit besatt av snurrklänningar och hon har något liknande från Lindex som hon gillar så jag chansade.
Den blev mer än väl godkänd, hon visade stolt upp den på dagis och skröt om att den hade hängt på en galge (väldigt viktigt verkar det som).
Jag är också nöjd och kommer sy fler. I inlägget tidigare skrev jag att den verkade för stor men det tar jag tillbaka, den sitter bra.
Och ni det är fåglar, inte fiskar på tyget ;).


Som ni ser är det en väldigt bra snurrklänning!

5 kommentarer:

  1. Superfin, och härligt snurr i den, så det är klart att hon är stolt över den :)

    SvaraRadera
  2. Jättefin! Bra val att välja både mönstrat och en färgat.

    SvaraRadera
  3. Jättefin! Bra val att välja både mönstrat och en färgat.

    SvaraRadera
  4. Underbart att just det där med galgen blev så viktigt, de små detaljerna liksom :) Klänningen ser verkligen härlig ut!

    SvaraRadera
  5. Vad fin! Jag har funderat lite över den modellen jag med. Såg skumt ut i tidningen, men nu förstår jag. Fin och förstår att tjejen blev glad!

    SvaraRadera