torsdag 13 december 2012

Marknad



En dålig bild men här är min bit av bordet från marknaden vi stod på förra helgen. Det gick sämre än jag hoppades på, bordet och bensinpengarna är betalda men inte så mycket mera. Men nu har jag iaf provat på att stå på marknad, jag får se om det blir flera gånger!

Till höger är syrrans virkade alster, hon sålde massa fina kakor det var många som trodde de var äkta när de gick förbi.

Efter tvång ;) berättar jag att syrran tog med mina alster till sitt jobb och sålde en hel del åt mig. TACK kära syster.

3 kommentarer:

  1. Du får ju inte glömma att nämna att din snälla syster faktiskt sålde ett par saker till åt dig på jobbet ;)

    SvaraRadera
  2. Undra om anonym är min snälla syster som sålde åt mig ;).

    SvaraRadera
  3. Ser ju jättefint ut - fattar inte att att du inte tjänade tusentals!

    SvaraRadera