tisdag 6 november 2012

Tygförsäljning. Läs info längst ner!

 Björnar som fiskar  70xfb  120kr pp.


 Rymdapor i velour 52x fb detta hålet är mitt på och var där när tyget köptes   90kr pp.
 Nyckelpigor från strömming 50x fb 85kr pp.
 Vävt tyg från hilco, perfekt till sommarklännng eller skjorta. Färgangivelsen blev inte jättebra, de är mycket klarare i verkligheten! 54x fb 80kr pp
 Flossad limegrön college 55xfb 50kr pp.
 Korallfärgad velour (svårt att få rätt färg på bild) h 77xb 76 50kr pp.
 Vävt tyg från Michas b 136x h 106   60kr pp
Vävt tyg från michas b 53x h 52 + b42x h 104  60kr pp

Eftersom det är så mycket krångel på fb sidan säljer jag lite tyg här. Vill du köpa MAILA mig på kattiskallasjag@hotmail.se . Skriver du att du köper är det bindande och jag vill ha betalt innan torsdagkväll. Jag jagar ingen, är inte pengarna inne då så går köpet vidare!

MvH Katarina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar