onsdag 13 augusti 2014

Sommargarderoben börjar bli klar!

Ni läste rätt, nu börjar mina sommarkläder bli klara.. Skyller allt på min struliga maskin! Till slut tröttnade jag på att försöka få den att sy snyggt så då gjorde jag med muddkant i stället. Kommer på varje gång jag gör det att det är snyggt! Men denna gången skulle jag dragit med i halsmudden.

Det är en " in the hoop" från ottobre som jag förlängt nertill och höjt upp halsen på.
Tyget är från liandlo och jag tycker att deras tyger blir så skeva efter tvätt. Denna gången valde jag att följa mönstret i nederkant. Om ni lägger huvudet på sned så ser ni den bäst.. (vet inte varför det strular)

 
Sedan dekorerade jag den med strasstenar från 3exter. Fisloppan tyckte jag skulle satt på alla, där tyckte vi olika :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar