lördag 2 juli 2011

Namnlappar från 3exter

Äntligen har jag fått tummen ur och beställt namnlappar. Är ju lite kul att kunna "märka" kläderna jag sytt.Det är en tjej i vår sytråd på fb som hjälpt mig med design och färger. Hon heter Linda och har denna bloggen http://knastrollpysslar.blogspot.com/. Hon har även designat en del tyger som ska tryckas upp, jättekul för henne (värre för våra plånböcker ;-)). Det är många i tråden som fått fina loggor av Linda.

Det som dragit ut på tiden är mitt sviktande mod för att beställa, man ska ha paypal-konto och förstå engelska (även om Linda gjorde en jättebra förklaring). Men så var det ännu en tjej i fb-tråden, Ulrika som börjat trycka upp lappar.
Så vi var några som gick ihop och gjorde en beställning tillsammans och fick ett bra pris. Allt jag behövde göra var att maila en mall till Ulrika och sätta över pengar så kom lapparna hem till mig, superbra service!
Hon finns här; http://www.3exter.se/ om det är flera som är sugen på att ha egna namnlappar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar