lördag 30 juli 2011

Till Hugo

En body och napphållare till Hugo, min gamla arbetskamrats barn.
Från början tänkte jag ha blått kantband men fick inte tag i något så då blev det grönt (väldigt wild and crazy för en fegis som mig) och jag är väldigt nöjd med mitt val!
Jag råkade lägga till sömnsmån i beslutet, vilket man inte skulle så den är längre än vad en 62:a ska vara. Får se om han kan ha den när han är 62 cm eller 62 månader ;-)..
Jag var väldigt modig och vågade sy bodyn i "killfärger" utan att veta vilket kön den var på bebisen men var det någon som trodde att de skulle få en tjej?

Tyget kommer från JNY, kantband MT och mönstret är från ottobre.

Jag har sytt en del men inte bloggat om det, men nu har jag fotat lite så jag ska försöka vara lite duktigare med att blogga.

2 kommentarer:

  1. Ja, min äldre bror (som är en riktig gambler), trodde det skulle bli en tjej. Vi vann 100 kr på det :-) Jag är jätteglad att det blev grönt kantband - tycker den är jättefin! Kram och tack igen!

    SvaraRadera
  2. WOW vad fin den var! I morgon ska jag få träffa lilleman, hoppas det är ok att syna ditt arbete lite då, måste ju lära mig... :)

    SvaraRadera